Mam takie zadanie: Wyobraź sobie, że pracowałeś nad wspaniałą grą, rok. Za niedługo miałeś ją wystawić w sklepie. Gdy nagle ktoś ,wcześniej ją wystawił przed tobą '' wykradł'' Ci tą grę.Jak byś się czuł? Co byś zrobił?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T21:33:02+01:00
Zapewne bym się z początku zdenerwował. Skargi o plagiat bym nie wnosił bo nie ma sensu. Postarałbym w niej zmienić fabułe, postacie, trochę ulepszyć itp.
1 5 1
2010-01-14T21:51:21+01:00
Czuł bym się strasznie, ponieważ pracowałem cały rok, aby moje marzenie się spełniło. Niechciałbym robić szumu więc przerobił bymlekko grę i wydał ją pod iiną nazwą.
1 5 1
2010-01-14T21:56:37+01:00
Moim zdaniem, gdy ktoś podebrał by mój pomysł na gre, którą miałbym wsystawić do sklepu. Czuł bym pewien niesmak i żal, że tyle pracy poszło na marne. Lecz taki jest biznes i nic nie mogę na to poradzić, jeśli nie teraz to kiedy indziej, mam przed sobą przyszłość jako programista gier.