Odpowiedzi

2010-01-14T19:06:47+01:00
Dorosłym można ufać ale nie zawsze ponieważ czasami jest tak że im mniej wiedzą tym mniej się martwią .Moim zdaniem to zależy od sytuacji o błahych sprawach najlepiej im nie mówić ale też nie bójmy się im ufać bo to nie grzech ;) A więc ja bym zaufała ponieważ są na tym świecie dłużej i potrafią dobrze poradzić
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T19:07:53+01:00
Powinniśmy mieć zaufanie do osób dorosłych, ale do tych których znamy. Przeżyli już swoje lata, które są przed nami i doświadczyli dobrych i złych rzeczy. Nas chcą wybronić od tych złych a zachęcić do tych dobrych. Wiedzą jakie możemy zrobić błędy, które oni zrobili lub się na szczęście wybronili i ufając im sami możemy się wybronić od złej drogi.