Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T19:13:24+01:00
Mój kochany ojcze zgrzeszyłem przeciw tobie i Bogu wiem że źle postąpiłem i jestem w stanie ci to zrekompensować ciężką pracą choć wiem że żal w twoim sercu pozostanie ale obiecuję poprawę oraz jestem w stanie przejąć obowiązki mojego starszego brata którego również przeproszę osobiście .Ojcze wybacz mi teraz wiem co to pokusa i obiecuję z nią walczyć .
3 3 3
2010-01-14T19:14:39+01:00
Ojcze przepraszam cie za to co zrobiłem wiem że zle postąpiłem ale robiac to nie byłem tego swiadomy. mam nadzieję ze wybaczysz mi.
3 2 3