Odpowiedzi

2010-01-14T19:15:52+01:00

Człowiek cichy jest jak...swieca, milczy jak grob
Człowiek pokorny jest jak...grzeszniik
Człowiek łagodny jest jak...owieczka,serce przelamuje lód
Człowiek opanowany jest jak...kierownica, nic go nie przekreci
Człowiek delikatny jest jak...plastelina, zaraz zmieknie
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T19:16:49+01:00
Człowiek cichy jest jak...mysz kiedy boi się wyjść z nory.
Człowiek pokorny jest jak...biedny piesek, który czeka na swojego pana.
Człowiek łagodny jest jak...kwiat, który potrzebuje ochrony.
Człowiek opanowany jest jak...drzewo, które stoi i nie denerwuje się, że nie może się ruszyć.
Człowiek delikatny jest jak...liść paproci, który po urwaniu schnie.



1 5 1