Odpowiedzi

2010-01-14T19:15:27+01:00
Gdyby nie było tych ograniczeń, niektóre ryby mogłyby wyginąć.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T20:52:43+01:00
W krajach Unii Europejskiej wprowadza sie zakaz lowienia niektorych ryb dlatego ze moga one wyginac. Zbyt duze polowy nie pozwola zachowac rownowagi, ryb jest coraz mniej i sa coraz mniejsze.
Gdyby ludzie wylawiali tyle ryb ,
ile by im sie podobalo niektorych gatunkow juz by nie bylo.
2 2 2