Odpowiedzi

2010-01-14T19:16:21+01:00
Liście posiadają zielony barwnik chlorofil. A chlorofil odpowiada za proces fotosyntezy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T19:16:46+01:00

*blaszka liściowa jest spłaszczona
*blaszka liściowa jest spłaszczona dzięki czemu ma dużą powierzchnię asymilacji
*skórka liścia jest przezroczysta i nie hamuje dostępu światła do mezofilu
*duże przestwory międzykomórkowe ułatwiają transport wody i magazynują dwutlenek węgla
*aparaty szparkowe dostarczają CO2 i usuwają tlen
  • Użytkownik Zadane
2010-01-14T19:17:41+01:00
*blaszka liściowa jest spłaszczona dzięki czemu ma dużą powierzchnię asymilacji
*skórka liścia jest przezroczysta i nie hamuje dostępu światła do mezofilu
*duże przestwory międzykomórkowe ułatwiają transport wody i magazynują dwutlenek węgla
*aparaty szparkowe dostarczają CO2 i usuwają tlen