Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T19:16:00+01:00
Chodzi o masy w unitach?
Masy najczęściej spotykanych izotopów tych pierwiastków:

wodór -- 1u
tlen -- 16u
węgiel -- 12u
potas -- 39u
azot -- 14u

Aby uzyskać masę rzeczywistą - jeden unit to 0,166 * 10⁻²³ grama.
1 5 1
2010-01-14T19:16:13+01:00
Nikiel:58,933
Złoto:196,97
Kad,;112,41
Osm:190,23
Iryd:192,22
2010-01-14T19:16:56+01:00
` 63,5 __ miedź
` 14,0 __ Azot
` 4,0 __ Hel
` 6,9 __ Lit
` 204,4 __Tal

;)
1 5 1