Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T20:31:06+01:00
Www.tlen.pl ta witryna sluzy do odbierania adresów e-mail
można tam założyć własny adres e-mail
lub wysłać wiadomości lub foldery
jest to znany system komunikacji

www.youtube.com
najsławniejsza witryna sieci web służąca do odtwarzania plików
wideo lub mp3
umieszczonych w internecie przez innych ludzi
jest tam wiele teledysków lub muzyki znanych kompozytorów można tam dóżo zobaczyć i posłuchać jest to witryna zarówno jak i dla dzieci jak i dla dorosłych
11 3 11
2010-01-14T21:27:40+01:00
Gmail.com - najpopularniejszy, zarazem najlepszy usługodawca internetowy dający nam dostęp do internetowej skrzynki pocztowej [e-mail]

google.pl - wyszukiwarka internetowa, zaraz po niej znajduje się wyszukiwarka Yahoo

Imageshack.us/fotosik.pl - Najpopularniejsze strony na których można wrzucać zdjęcia/obrazki, by je pokazać innym... Często używany aby przechować jakiś obrazek np. logo do naszej strony Internetowej

rapidshare.com/speedyshare.com/megaupload.com -Strony umożliwiający hosting plików, czyli wrzucanie własnych plików do internetu, które mogą ściągać wszyscy
8 3 8