Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T19:19:11+01:00
Zaproszenie
serdecznie zapraszam wszystkich wolontariuszy do hali sportowej 16.01.2010r o godzinie 16.00 na spotkanie organizacyjne. rozdawane bega rozne nagrody dla osob najbardziej zaangazowanych.
serdecznie zaprasza
samorzat szkolny
4 2 4
2010-01-14T19:21:44+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszamy wszystkich wolontariuszy na spotkanie koła, które odbędzie się 24.0!.10r o godz 17.00 w MDK w Łodzi ul. Konopnicka 16. Liczymy na przybycie, ponieważ w trakcie odbędzie się rozdanie nagród za konkurs "wolontariusz 2009".
Organizatorzy
2 5 2