jaka długośc jest pręt miedzany o przekroju 1mm² i masie 1kg jeżeli 1cm3 miedzy wazy około 8g wyniku wyraż w metrach


Gepard w czasie polowania na krótkich dystansach porusza się z prędkością 108/h wyraź jego prędkość w metrach na sekudę

2

Odpowiedzi

2009-09-27T18:31:25+02:00
Mogę podac odpowiedz na 2 pytanie.

2. 30 m/s

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-27T19:26:01+02:00
Jaka długośc jest pręt miedzany o przekroju 1mm² i masie 1kg jeżeli 1cm3 miedzy wazy około 8g wyniku wyraż w metrach

1cm3 =1000mm³- 8g
1mm² -x
x=8/1000 g/mm

1kg=1000g/mm
8/1000 g ---1mm²
1000g/mm---x
x=1000:8/1000
x=1000*1000/8 mm
x=125000mm=125m

Gepard w czasie polowania na krótkich dystansach porusza się z prędkością 108km/h wyraź jego prędkość w metrach na sekudę

108km/h =108 * 1000m/3600s=108000/3600 m/s=30m/s