Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-14T19:23:15+01:00
Droga Karolino!

Nie martw się. Każdy ma problemy i czasem przeżywa trudne chwile. Zobaczysz ułoży się. Pamiętaj zawsze masz mnie, a ja Ciebie zawsze wysłucham. Zawsze pomogę i wesprę. Mam nadzieję, że ułoży Ci się i, że będzie lepiej. Pamiętaj zawsze masz kogoś kto Cię wysłucha i wesprze !
2010-01-14T19:34:12+01:00
Nie mart w sie ja mogę ci zawsze pomoc wkoncu po to mnie masz razem przez to przejdziemy. pomogę ci nawet w najgorszej sytuacji jaka może cię spotkać