Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-27T19:40:25+02:00
Tak, taka postawa jest mi bardzo bliska, iż głosi że największym dobrem jest szczęście. Do tego dąży każdy człowiek. Każdy z nas potrzebuje radości, jest to swego rodzaju pragnienie, które wszyscy chcą posiąść.
Bez radości człowiek byłby tylko szamotaniną nerwów i smutków, z którymi żyć się nie da.
2009-09-27T20:31:24+02:00
Oczywiśćie.Lubie robić to co chcę mam ochotę.Żyję każdą sekundą życia.Staram sie być konsekwentna.Śiwat ni życie jest po to aby dobrze się bawić.