Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T19:37:58+01:00
Organizmy ponierskie to takie , które osiadły sie w jakimś miejscu po raz pierwszy
4 3 4
2010-01-14T21:26:34+01:00
Porosty są organizmami symbiotycznymi , ponieważ zawieraja komórki glonu i starzępki grzybni , które są od siebie uzaleznone ...

Ze względu na niekorzystne warunki środowiska inne rośliny nie mogłyby zyc dleteczgo nazywamy je organizmami pionerskimi ...

Wskaźnikami czystości powietrza nazywamy porosty , kiedy powietrze jest bardzo czyste wtedy powstaja porosty a kiedy powietrze jest zanieczyszczone wtedy one nie występują ...




3 5 3