Odpowiedzi

2010-01-14T19:38:42+01:00
- morału
- wskazówki dot. życia (drogowskazu)
- prawdy
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T19:41:24+01:00
W kazdym fragmencie Biblii należy doszukiwać wskazówek dla naszego życia Pismo Świete "podpowiada" nam jaki jest nasz cel życiowy , do czego dążymy , czego pragniemy.przede wszystkim szukamy w niej składników aby być lepszymi ludźmi. Każdy z nas zastanawia się nad swoim postępowaniem, sięgając po fragment Biblii dowiadujemy się wielu niezbędnych rzeczy abyśmy mogli być lepsi. Po przeczytaniu rozumiemy ze jestesmy wazni dla Boga pominmo naszych błedów On zawsze nam wybacza...
1 5 1