Odpowiedzi

2010-01-14T19:40:19+01:00
Przede wszystkim chroni przed wirusami :]
czyli przykładowo, że ochrania nasze dane przed zniszczeniem czy też trafieniem w niepowołane ręce.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T19:43:27+01:00
Program antywirusowy chroni dane i czuwa nad stanem komputera. Wykrywa większość wirusów, zwalcza je i usuwa. Naprawia także szkody wywołane infekcją wirusową. Warto używać programów antywirusowych, ponieważ zagrożenie wirusami jest zbyt duże, aby je lekceważyć.
2010-01-14T19:53:57+01:00
Każdy program antywirusowy ma swoje plusy i minusy.
Plusy:
- Chroni przed wirusami (niektóre nawet przed włamaniami)
- Daję to że windows nie ostrzega cię że nie masz antywirusa

Minusy:
- Nie wykrywa niektórych wirusów
- Muli komputer

Więc wychodzi na to że warto