Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T19:41:38+01:00
A)
7+(-8)+3 = -1 + 3 = 2

b)
(-19)+ 6 +(-11) = -13 + (-11) = -24

c)
(-36)+26 + (-4) = -10 + (-4) = -14

d)
(-13)+37 +(-24) = 24 + (-24) = 0
2010-01-14T19:42:17+01:00
A)7+3-8 = 2
b)-30+6 = -24
c)-40+26= -14
d)-37+37= 0
2010-01-14T19:43:15+01:00
A)7+(-8)+3= 7+3 -8 = 10-8 = 2
b) (-19)+ 6 +(-11) = (-19)+(-11) + 6 = (-30)+6 = (-24)
c)(-36)+26 + (-4)= (-10) +(-4) = (-14)
d) (-13)+37 +(-24) = 37-13 -24 = 0