Odpowiedzi

2010-01-14T19:40:53+01:00
2Graniczą na północy z Danią, na wschodzie z Polską, na południowym wschodzie z Czechami, na południu z Austrią i Szwajcarią, a na zachodzie z Francją, Luksemburgiem, Belgią i Holandią.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T19:44:24+01:00
1) Słowacja to piękny, górzysty kraj, który ma wielkie walory krajobrazowe i przyrodnicze. Pod względem turystycznym Słowacja jest bardzo dobrze zagospodarowana. Tatry Słowackie i Beskidy to wymarzone miejsce na wypoczynek lub dłuższe wczasy. Góry urzekają swoimi widokami i malowniczymi jeziorami. Słowacja to także świat tajemniczych jaskiń.
Istnieje także możliwość kąpieli w basenach z wodą termalną. Dla tego właśnie tak wiele turystów pragnie przyjechać i odpocząć właśnie tutaj.
2) Polska, Czechy, Austria, Szwajcaria, Francja, Luksemburg, Belgia, Holandia, Dania





2010-01-14T19:45:21+01:00
1.Słowacja posiada wiele pieknych szlaków górskich. Są tam wielkie baseny z wodami siarkowymi ,które są uwazane za wody zdrowotne. Oprócz tego jest tam jeden z większych aquaparkow w europie ,kotry nosi nazwe Tatralandia.

2,Sasiedzi
Polska
Czechy
Austria
Szwajcaria
Francja
Holandia
Luksemburg
Belgia
Dania
3 3 3