Odpowiedzi

2010-01-14T19:45:17+01:00
Nagle zabrakło prądu. wszyscy byli zawiedzieni. ale nasz dobry pan dyrektor wszystko , szybko załatwił xD. wszyscy uradowani wrucili na parkiet. była to udana dyskoteka.
;]
1 4 1
2010-01-14T19:47:33+01:00
....To myślałam ze tego mojego jedynego (imie chlopaka), nie bedzie. Po chwili stała sie tragedia chciałam z nim zatańczyć ,ale koleżanka powiedziała ze mam oczko w rajstopach. Myślałam że on tego nie zauważy ale stalo sie i zobaczyl .Wykrzyczal to na caly glos i wszystcy na dyskotece smiali sie ze mnie . to byla najgorsza dyskoteka w moim życiu:0
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T19:52:35+01:00
Niespodziewanie wygasło światło i cały sprzęt zgasł. Na szczęście nasz pan woźny - Edek naprawił usterke w kilka chwil. Po tym incydencie wszyscy zaczeli świetna zabawe- nie pomijajac pana Edka, który został królem dyskoteki. Cała szkoła brzmiała w klimatach disco az do godziny 21.00 kiedy nadzszedł czas końca. Każdy uczestnik mile wspominał ten czas.
1 4 1