Rozwiąż krzyżówkę :
1.Opadanie cząsteczek substancji stałej w cieczy na dno naczynia pod wpływem siły ciężkości (12liter).
2.Inaczej przezroczysta ciecz (8liter).
3.Rozdzielenie składników mieszaniny ciekłej jednorodnej polegającej na wykorzystaniu różnicy temperatur wrzenia tych składników (10liter).
4.Oddzielenie substancji stałej od cieczy za pomocą sączka umieszczonego na lejku (8liter).
5.Wydzielenie się z roztworu substancji w postaci kryształków w skutku np.odparowania wody. (13liter)
6.Mieszanina, której składniki są widoczne gołym okiem. (13liter)
7.oddzielenie substancji stałej od cieczy przez zlewanie cieczy znad osadu (10liter)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-27T18:48:24+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1. Sedymentacja
2. Klarowna
3. Destylacja
4. Sączenie
5. Krystalizacja
6. Niejednorodna
7. Dekantacja
175 4 175
bardzo dziękuje
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty
I to jest pomoc
dzięki, piszesz do rzeczy
2009-09-27T18:49:24+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1. Sedymentacja
2. Klarowna
3. Destylacja
4. Sączenie
5. Krystalizacja
6.Niejednorodna
7. Dekantacja
198 4 198
1. Sedymentacja
2. Klarowna
3. Destylacja
4. Sączenie
5. Krystalizacja
6.Niejednorodna
7. Dekantacja
Hasło: Materia-jest to caly otaczajacy nas swiat, np krzeslo, okno, tablica. poszczegolne skladniki materi to substancje