Odpowiedzi

2010-01-14T19:49:37+01:00
Moim zdaniem delikatny tatuaż np.na ramienu kobiety ją zdobi dodaje jej uroku.Lecz tatuaże które są duże czesto przedstawiaja właściwie nic...Tylko szpecą ludzi,niektórzy myślą że to jest fajne i przesadzają...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T19:55:22+01:00
Moim zdaniem tatuaże i szpecą i nie. Starsi ludzie uważają wytatuowanych za kryminalistów lub łamiących prawo. Myślę, że tatuaż np. z portretem ważnej osoby dla serca lub imieniem kogoś kochanego z rodziny, mamy i taty lub rodzeństwa nie szpecą. to po prostu pokazanie tego, że zależy komuś na tym, kim czymś