Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-14T19:54:16+01:00
Do klasy wchodzi nowy kolega wszyscy dziwnie i z niechęcią sie na niego patrza.
Przedstawia sie mówi coś o sobie i niekt go nie słucha oprócz Kuby który ma takie same zainteresowania jak on.
Kuba zaprosił go do sowjej ławki i dłuższą chwile rozmawiali. Zostali przyjaciółmi.
Przez miesiąc klasa nie akceptowała nowego ucznia do czasu kiedy Kuba rozmawiając z innym kolegą w klasie nie opowiedział o nowym koledze dobrych rzeczy. A mówił mianowicie o tym ze Bartek (nowy kolega) pomaga mu kiedy tylko może i że jest świetnym kumplem.
Na drugi dzien klasa zaczeła rozmawiac z Bartkiem...
Bartek wciagu tygodnia został uwazany przez klase za super gościa.
Od tego czasu klasa nie patrzy już zle na nowych ucznów.
2 4 2
2010-01-14T19:56:21+01:00
Nowy kolega w klasie- myślę że powinnam go poznac , czym się interesuje , jaką ma pasję itd.. a zachowac powinnam się normalnie jakby ten kolega był już dawno w naszej klasie . przecież to nic dziwnego

1 1 1