Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T19:53:21+01:00
H=12 cm
a=12/3 = 4 cm
Pole trójkąta P=ah/2
P= 12*4/2
P= 24 cm [2]
1 5 1
2010-01-14T19:53:25+01:00
H=12
a=12:3=4
P=½*a*h
P=½*4*12
P=2*12
P=25
1 1 1
2010-01-14T19:59:12+01:00
Wzór na pole trójkąta
P=1/2 a*h
a=?
h=12

a=12:3=4
a=4

P=1/2a*h
P=1/2 4*12
P=2*12
P=24 (jednostek kwadratowych jeśli nie była podana jednostka . )


* ten znak to razy ;D
1 1 1