4. Drewniany klocek w kształcie prostopadłościanu wymiarach 8cm X 4cmX 6cm pomalowano na zielono i pocięto na 160 jednakowych sześcianików. Ile sześcianików ma 3 ściany zielone, ile 2 ściany zielone a ile 1 ścianę zieloną? Ile jest sześcianików, które nie są pomalowane?

Z góry dziekuje

2

Odpowiedzi

2010-01-16T20:18:05+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T22:18:46+01:00
5 sześcianików nie zostało pomalowanych na zielono
4x6x8
160