Matematyka.
przedstaw w postaci iloczynu
5x²-15x=
3by-6b=
-8xy+8x=
10a²-2ab=
xy-x²y=
6a-24b+30c=
12ab²+16b²=
x³-2x²+x=
2xy+3x-x²y=


i teraz polski.
1wypisz dziesiec zwrotów lub wyrazen stosowanych czesto w wypowiedziach nieoficjalnych [np. siema,nara]

2ułóż czterozdaniowy dialog w oficjalnej odmianie jezyka. wykorzystaj co najmniej 4 zwroty grzecznosciowe .


zalezy mi na czasie ;D

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T20:01:40+01:00
5x²-15x=5x(x-3)
3by-6b=3b(y-2)
-8xy+8x=8x(-y+1)
10a²-2ab=2a(5a-b)
xy-x²y=x(y-xy)
6a-24b+30c=6(a-4b+5c)
12ab²+16b²=4b(3ab+4b)
x³-2x²+x=x(x²-2x+1)
2xy+3x-x²y=x(2y+3-xy)
4 5 4
2010-01-14T20:02:36+01:00
Matematyka
5x²-15x=5x(X-3)
3by-6b=3b(y-2)
-8xy+8x=8x(-y+1)
10a²-2ab=5a(a-b)
xy-x²y=xy(1-x)
6a-24b+30c=6(a-4b-5c)
12ab²+24b²=3b(4ab+8b)
x³-2x²+x=x(x²-2x+1)

3 4 3
2010-01-14T20:09:04+01:00
5x²-15x=5x(1-3)
3b-6b=3b(1-2)
-8xy-8x=8x(-1y-1)
10a²-2ab=2a(5a-b)
xy-x²y=xy(1-x)
6a-24b+30c=6(a-4b+5c)
12ab²+16b²=4b²(3a+4)
x³-2x²+x=x(x²-2x+1)
2xy+3x-x²y=x(2y+3-xy)
1 5 1