Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-27T19:18:23+02:00
no to tak z tego co pamiętam to;
BUDDYZM- istota najwyzsza i prorok to Budda, ksiega swieta to Mahajana. wierzą w Boga nieosobowego i medytuja modla sie uprawiaja joge

HINDUIZM- ksiega swieta to Wedy Mann, wierza w Jednego Boga ktory objawia sie w postaci wielu bóstw . w reinkarnacje i prawo karmy skladaja ofiary z kwiatow stosuja kapiele oczyszczajace

Judaizm- prorok to Abraham(Bóg przez Abrahama) ksiegi to Stary
Testament Tora Talmud wierza w Boga Jahwe


Islam- prorok to Mahomet, ksiega Koran wierza w Jednego Boga Allaha
5 3 5
2009-09-27T20:30:50+02:00