Odpowiedzi

2010-01-14T20:02:27+01:00
Na pytanie "czy jestem grzeczny" musiałbym się zastanowić, ponieważ czasem przychodzą mi do głowy rożne głupie pomysły. Lecz większość czasu staram się być grzeczny. W szkole na lekcjach zachowuje się dosyć dobrze. Jak dla mnie nie ma grzeczniejszego ucznia w szkole.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-14T20:05:21+01:00
Uważam sie za grzeczną osobe, dlatego że pomagam ludzią, umiem przeprosic jezeli zrobie cos nie tak, staram sie byc osoba kulturalną, nie przeklinam, jestem uprzejma i nie przerwam wypowiedzi innym...
Chociaż dużo mi brakuje do ideału ale staram sie byc coraz lepsza.
Duzo czasu poświecam rodzinie, szanuje siebie i innych . jesetm zawsze chętna do pomocy i nie odmawiam jej innym.
Nie mówie starszym osobą po imieniu dlatego że patrzac na różnice wieku wiem że nie wypada.
Nie mówie zle o ludziach i staram sie ich nie obgadywac.
Mam nadzieje ze zmienie sie tylko na lepsze.





Mam nadzieje ze tylke wystarczy ;)
Nie mogłam nic wiecej wymyślic.

Pozdrawiam ;)