Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-14T20:10:57+01:00
Przyczyny zamierania raf koralowych:
ocieplenie klimatu,
zwiększone promieniowanie UV,
zanieczyszczenie oceanów,
a nawet chorobotwórcze bakterie.




Skutki zamierania raf koralowych :

Ocieplenie morskiej wody
zanieczyszczenie środowiska,
zwiększenie promieniowania ultrafioletowego i rabunkowa eksploatacja.



Należy dbac o środowisko i go nie zanieczyszczac.
16 3 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T20:12:24+01:00
-nadmierne rozwijanie sie rozgwiazd ktore zjadają polipy ktore zyja w rafie koralowej
-wylewanie olejow ze statkow
-scieki
-wypadki statkow przeworzacych rope naftowa( kontenerowcow)

Skutki: Niszczenie srodowiska zycia wielu rzadkich gatunkow zwierzat i roslin, brak pieniedzy z turystyki ( nurkowanie niedaleko raf) sa to wzgledy rekreacyjne

Wnioski:zakazanie wylewow olejow w ocean, nieodprowadzanie sciekow do oceanow, zbieranie osadzajacy sie paliw z powierzchni wod oceanicznych po wypadkach ontenerowcow
20 4 20
2010-01-14T20:50:13+01:00
Zanieczyszczenie środowiska
Globalne ocielenie
w wypadku zaburzeń w środowisku,w którym żyją koralowce (np.w wyniku zanieczyszczenia wód odpadami,katastrofy tankowców),może dojść do zamierania rafy.Do wielkiego spustoszenia wśród koralowców dochodzi również w wyniku bezmyślnej działalności człowieka.
10 2 10