Odpowiedzi

2010-01-14T20:10:11+01:00
Powieść pt,,Ten Obcy" została tak nazwana dlatego,że do wioski przybywa nieznajomy chłopak,obcy.Który nie chce powiedzieć kim jest.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T20:11:29+01:00
Książka tak została nazwana, ponieważ opowiada o chłopcu obcym dla dzieci. Jest nie miły i arogancki w stosunku do nich. Może być stosowany w oby dwóch znaczeniach do tego tytułu. Obcy jako nowy, nieznany, albo jako intruz, kogoś kogo nie chcemy. Dzieci na początku uznały go za intruza i wroga.
1 5 1