Zaznacz liczbę która spełnia równanie .
a) x * 3 i 1/3 = -5 | -3 , 1 i 1/2 , -1 i 1/2 , -6
b) ( -2 i 1/2 ) * x =3 | -2/15 , 1 i 1/5 , 2/15 , -1 i 1/5
c) x : (-3,2) = - 2 | 6,4 , 64 , -6,4 , -6,2
d) x : (-2 i 1/5) = 5/11 | 1 , -1 , 25/121 , - 25/121

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T16:51:52+01:00
A; -1 i 1/2
b; -1 i 1/5
c; 6,4
d; - 25/121
1 5 1
2010-01-16T18:31:30+01:00
A) -1 i 1/2
b) -1 i 1/5
c) 6,4
d) - 25/121