Odpowiedzi

2010-01-14T21:25:38+01:00
A. Henry Cavendish
b. Niels H. D. Bohr
c. John Dalton
d. Demokryt z Abdery
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-14T22:10:11+01:00
Ernest Rutherford - opracował pierwszy model atomu
Niels H. D. Bohr - opracował podstawy mechaniki kwantowej
John Dalton - tworca atomistyczno-cząsteczkowej teorii budowy materii
Demokryt z Abdery - stworzyl podstawy atomistycznej budowy materii
16 4 16