Moje pytanie nie jest zadaniem domowym czy cos w tym stylu.
Chciałąbym się zapytać, czy ktoś z was posiada choćby jedną z niżej wymienionych ksiązek(ćwiczeń)-uzupełnionych ćwiczeń..
-
-Fizyka 2i 3-Krzysztof Hordecki, Artur Ludwikowski wyd.Fizyka z plusem
-Planeta Nowa-Geografia dla gimnazjum ks. 2 G-Ewa Ćwiklińska i Anna Wawrzkowicz- wyd. Nowa Era
-Biologia dla gimnazjum 2-Stanisław Marek Kiwiński, Urszula Nowak i Tadeusz Ogorzałek-wyd. Nowa Era
-Chemia NOwej Ery 2-Danuta Babczonek-Wróbel, Teresa Kulawik i Maria Litwin-wyd.Nowa Era

Prosze jeśli macie ktorąs z tych książek uzupełnianą napiszciee tu albo skontaktujcie się poprzez prywatną wiadomość../

3

Odpowiedzi

  • KcB
  • Początkujący
2009-09-27T19:12:09+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-27T19:20:43+02:00
2009-09-27T20:11:32+02:00