Odpowiedzi

2010-01-14T20:17:54+01:00
0,2x+0,4y-0,6x+0,3y=3,5
2x+2y-x+2=2y+2

-0,4x+0,7y=3,5
x=0

0,7y=3,5
x=0

x=0
y=5

(powinno byc dobrze - ale nie jestem na 100% pewien;P)
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T20:18:57+01:00
=
0,2x+0,4y-0,6x+0,3y=3,5 /×10
2x+2y-x+2=2y+2

2x+4y-6x+3y=35
x=0

-4x+7y=35
0+7y=35
y=35:7
y=5


x=0
y=5
4 5 4
2010-01-14T20:19:56+01:00
0.2x + y - 0.6x - 0.3y = 3.5
2x + 2y - x + 2 = 2y + 2

-0.4x + 0.7y = 3.5
x= 0

1 + 0.7y = 3.5
0.7y = 3.5
7y = 35 /:7
y = 5

y = 5
x = 0
2 5 2