Odpowiedzi

2010-01-14T20:18:26+01:00
I like wearing skirt and short t-shirt. My favourite color is pink. I have got pink skirt and black t-shirt. I have got black buts too. I love it wear!

Lubie ubierać spódniczkę i krótką bluzkę. Mój ulubiony kolor to różowy. Mam różową spódniczkę i czarną bluzkę. Mam także czarne kozaki. Kocham to ubierać!
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T20:19:47+01:00
Moim ulubionym ubraniem jest zielona bluzka w czerwono-czarne groszki. jest na krótki rękaw.jest na niej napisz Kwiatek.


Green blouse is my favorite dress write to redly -black strips (thongs) on short on flower be her (it) rękaw
1 4 1