Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T10:43:18+01:00
1. krokodyle
2. słonie
3. dzięcioły

możemy je nazwać populacjami, ponieważ żyją one w stadach i tworzą one jeden gatunek
5 3 5
2010-01-15T10:57:35+01:00
1)krocionogi
2)marchew
3)wilk szary

Populacją nazywamy zespół osobników jednego gatunku, żyjących w określonym środowisku i wzajemnie na siebie wpływających. Te grupy są populacjami. Są rozmieszczone w środowisku 1)przypadkowo - na nowym terenie, po kataklizmach czy wycince lasów 2)równomiernie - na polach uprawnych 3)skupiskowo - tworzą stada żyjące w lasach. Wpływają na siebie wewnątrzgatunkowo. Przyczyniają się do swojego przetrwania nawzajem (konkurencja wewnątrzgatunkowa - o wodę, zasoby pokarmowe, światło, ale też rozrodczość, opieka nad potomstwem).
3 3 3
2010-01-15T15:21:42+01:00
1. gleba
2. woda
3. muł
tak mi się wydaje ale nie jestem pewna:):)
3 1 3