Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T20:22:10+01:00
Np. małą zlewkę napełnioną niewielką ilością substancją włożyć do większej zlewki w której na dnie jest ok. 1cm wody i przykryć jeśli substancja jest higroskopijna to po kilku (kilkunastu) godzinach będzie widać efekt tzn. rozpływanie się substancji; można też zważyć małą zlewkę z substancją i po kliku godzinach sprawdzić czy masa uległa zmianie - jeśli się zwiększyła to subst. jest higroskopijna. ; )

2010-01-14T20:31:29+01:00
Trzeba polać wodą i jak wsiąknie to jest higroskopijne :P