Basia i tomek kupowali po paczce tych samych ciasteczek. Basia z banknotu 20zł otrzymała kilka monet reszty: jedną monetę 5 zł , a pozostałe to 2 zł.Tomek z 20 zł otzrymał także kilka monet reszty : jedną 2 zł a pozostałe to moety o nominale 5zł. Ile kosztowała paczka ciasteczek ?

proszę o rozpisanie :)

2

Odpowiedzi

2010-01-17T20:09:32+01:00
20zł-5zł=15zł
15zł-2zł=13zł
odp: Z 20zł basi i tomka zostało się po 13zł
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T00:48:52+01:00
Basia
20zł-5zł=15zł,15zł-2zł=13zł,13zł-2zł=11zł,11zł-2zł=9zł,9zł-2zł=7zł.7zł-2zł=5zł,5zł-2zł=3zł
Tomek
20zł-2zł=18zł,18zł-5zł=13zł,13zł-5zł=8zł,8zł-5zł=3zł
basia dostała reszty 1monetę5złi 6monet po 2zł
tomek dostał reszty1 1 monetę 2zł i3monety po 5 zł
paczka ciastek kosztowała 3zł
1 5 1