Odpowiedzi

2010-01-14T20:27:39+01:00
1b jest the best
moja klasa miała taki okrzyk ;P
2010-01-14T20:31:42+01:00
Tak już bywa tak już jest klasa 1b zawsze górą jest!!!
Na raz, na dwa tu 1b dzisiaj gra, na trzy, na cztery to nie są już bajery, na pięć, na sześć śpiewamy na (ich, jej) cześć OLE OLE OLE!!!
Nasi górą !!!
Nasza klasa jest the best !!!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T20:33:15+01:00
Mecz piłki nożnej:
"Cola Pepsi, Pepsi Cola nasza klasa strzeli gola"
"1b górą! <klasa, np. 1a> kanałmi!"

Jak dziewczyny kibicują chłopcą:
"Pepsi Cola, Cola Pepsi nasi chłopcy są najlepsi"
I można dodać:
"Chociaż mają kolorowe gacie z nimi nigdy nie wygracie"
;DDD

Inne okrzyki:
1b nie da się!

`Jak coś jeszcze wymyślę to edytuję.
2 5 2