Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T20:37:26+01:00
Krainy geograficzne od wschodu: Nizina Atlantycka, Góry Appelachy, Niziny Centralne, Wielka Równina Prerii, Góry Kordyliery, Wybrzeże Pacyfiku. Największe metropolie: Nowy Jork, Filadelfia, San Fraancisco, ,Los Angeles, Boston.

Grenlandia - 2175,6 tys. km² (największa wyspa na świecie)
12 3 12
2010-01-14T20:40:31+01:00
Krainy geograficzne:
Wielkie Równiny
Góry Skaliste
Mackenzie
G.Brooksa
nizina Zatokowa
nizina atlantycka
appalachy
Płw. Labrador
Nizina Hudsońska

Wyspa: Grenlandia
6 4 6
2010-01-15T00:37:59+01:00
Największa wyspa - Grenlandia
wielkie krainy geograficzne - Kordyliery, Appalachy, Góry Skaliste, Pas Wielkich Jezior, Płw. Labrador, Nizina Zatokowa
5 4 5