Odpowiedzi

  • N87
  • Początkujący
2010-01-14T20:35:49+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam ................................... na zabawę karnawałową , która odbędzie się dn. .................. w moim domu przy ulicy ..................................

...................
(podpis)

2 3 2
2010-01-14T20:37:12+01:00
Zaproszenie!
Serdecznie zapraszam Anię Kowalską na zabawę karnawałową.
Impreza odbędzie się dnia 24.01.2010r. przy ul. Kolejowej 5 o godz. 17:00. Obowiązkowy dobry humor i chęć do zabawy! ;)

Asia.
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T20:39:22+01:00
Witam
Serdecznie zapraszam na zabawę karnawałową,która
odbędzie się 31.01.2010[data zmyślona] od godz. 16:00
do 22:00,przy ulicy Imprezka 23
Organizowanych będzie tu wiele zabaw oraz gier np. konkurs tańca czy śpiewu.
Na pewno nie zabraknie rozrywki i dobrego humoru.
Jeszcze raz serdecznie zapraszam!

Ola

12 3 12