Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T20:34:37+01:00
Plantacja – duży obszar terenu przeznaczony pod uprawę jednej rośliny (monokultura).
16 3 16
2010-01-14T20:39:12+01:00
Są to rośliny, które uprawia się na dużą skalę na polach i na dużych terenach np. truskawki lub w Chinach plantacje ryżu.
15 4 15
2010-01-14T21:12:31+01:00
Plantacja to duży obszar terenu przeznaczony pod uprawę jednej rośliny..:D

pomogłam??
Mam nadzieje
12 4 12