Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Ja17
  • Początkujący
2010-01-14T20:35:20+01:00
Powinna zwracać uwagę odbiorców.
Powinna być czytelna.
Zawierać szczgólowe dane - tel. logo, adres firmy.
Marketing.
Logistyka.

dopisuję- bo właściwie to są cechy reklamy.

Natomiast elementami będą:
a)Grupa Docelowa - czyli odbiorca
b)Unikalna Cecha Produktu (UCP) Lub Uslugi - czyli co wyróżnia nasz produkt, od innych
c)Uwaga - czyli jakie emocje wywoła
d)Zainteresowanie - musimy czymś przytciągnąć klienta ( np. korzyść jaką osiągnie klient)
e)Potrzeba - działanie na psychikę klienta, stanowcze uzasadnienie dlaczego musi kupić ten produkt!
f)Akcja - czyli tryb rozkazujący :)) - zrób to! zadzwoń teraz! ostatnia szansa!
2 3 2
2010-01-14T20:36:59+01:00
Siła reklamy tkwi w połączeniu obrazu z dźwiękiem, na co składają się ruch, kolory, słowa, gesty, napisy. Zbiór tych cech umożliwia na pokazanie właściwości i funkcji produktu. Rzec by można, że reklama telewizyjna na tle pozostałych reklam najbardziej wartościową i złożoną reklamą. Tego typu reklamy silnie oddziałują na zmysły człowieka – jednocześnie na wzrok i słuch. Reklama telewizyjna jest więc wykorzystywana do reklamy dóbr codziennych, których producenci kierują reklamę do gospodyń domowy, a także dla zademonstrowania działania i użycia produktów nawet bardzo zaawansowanej technologii.
3 3 3
2010-01-14T20:40:18+01:00
- logo firmy \ biura podróży,
- slogan,
- atrakcyjny produkt lub promocje,
- informacje adresowe, telefoniczne



*reklama musi w jasny i konkretny sposób przedstawiać produkt
*co nowego wprowadza dany produkt czy usługa, co odróżnia go od innych
*sugestia, że oto kupując nasz produkt zyskuje: czas, spokój, prestiż społeczny, wiedzę i inne