Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T20:37:36+01:00
Syzyfowa praca: praca nudna, monotonna, nieustannie się powtarzająca, nie kończąca się praca, praca, której nie lubimy
Syzyfowa praca - nazwa pochodzi od znanego greckiego mitu o Syzyfie,
który to nie dość, że przed śmiercią nieustannie okradał bogów i paplał na około wszystkie ich tajemnice, to po śmierci niejednokrotnie ich oszukał. Jednak później został ukarany za swe złe czyny, a my monotonne prace opisane powyżej nazywamy pracami SYZYFOWYMI.
2010-01-14T20:40:24+01:00
Syzyfowa Praca-praca nie kończąca się bez efektu,ciężka
np.
To zadanie jest tak trudne jak Syzyfowa Praca