Napisz list do kolegi z zagranicy, w który, przedstawisz mu ciekawe miejsce w twoim mieście.<< najlepiej o placu Jana Pawła II. Jest to takie rondo z placem w środku u mnie w mieście. A i jeszcze nie może być daty stworzenia itp. Ma być tylko dlaczego warto to miejsce zobaczyć czy cyś takiego.>> (wszystkie kryteria listu.)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T20:42:23+01:00

Droga koleżanko!

Na wstepie tego listu pragne cie serdecznie pozdrowiĆ...
Chce spytac co tam u was slłychac...
bla bla..takie tam nio a pozniej...
Mam do ciebie pytanie kiedy mnie odwiedzisz.?
Nie moge sie doczekaĆ aby z Toba zwiedziĆ plac Jana Pawła ||...
Jest tam wiele atrakcji itp.
bla bla...;]


twoja koleżanka/kolega
...


PS Odpisz














Może cos takiego.;]
2010-01-14T20:48:52+01:00
oława 14,01,2010
droga dominiko !
Dawno się niewidziałyśmy mam ci durzo do powiedzinia .
Gdy się przeprowadziłam do oławy niemiałam żadnych zajęć wie postanowiłam że przejdę się po mieście .Nagle zauwarzyłam duży piekny
kościuł a obok kościoła był wielki plac który miał nazwę Plac Jana Pawła II . Jak sama na nazwa wskazuję był tam wielki pomnik , z marmuru . Gdy to zobaczyłam miałam uczycię jakby mnie wmurowało w ziemię .
Musisz to zobaczyć czegoś takiego na pewno jeszcze nie widziałaś .
pozdrawiam magda


Niepacz na ortografie