5,45+7,2+8,1=
-3,78+12,1-12,25=
2,72+3,14-6,1=
-2 i1/4+2,4-1/2=
12i 2/5-12,12-4i1/2=
-20 *-(5/8)=
-13/18*(-27)=
-7/45*(-45)=
-0,2*0,03=
-0,06*0,005=
-3*5*4=
-3*(-5)*(-4)=
-0,5*(-3i1/3)*(-1i1/5)=
-2,5*4/5*(-0,8)=
-27,8*43/41*0=
-35/38:(-14)=
-16:(-6/7)=
-1:(-1/5)=
-5/9:(-7/18)=
-1i1/7:(-3i1/5)=

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Sunn
  • Rozwiązujący
2010-01-14T20:57:08+01:00
5,45+7,2+8,1=20.75
-3,78+12,1-12,25=-3,93
2,72+3,14-6,1=-0.24
-2 i1/4+2,4-1/2=2.25
12i 2/5-12,12-4i1/2=-0.35
-20 *-(5/8)=12.5
-13/18*(-27)=19.5
-7/45*(-45)=7
-0,2*0,03=-0.006
-0,06*0,005=-0.001
-3*5*4=-60
-3*(-5)*(-4)=-60
-0,5*(-3i1/3)*(-1i1/5)=-2
-2,5*4/5*(-0,8)=4.8
-27,8*43/41*0=0
-35/38:(-14)=0.65
-16:(-6/7)=18.6
-1:(-1/5)=5
-5/9:(-7/18)=1,(428571)
-1i1/7:(-3i1/5)=0.3(571428)

dziwnie niektóre wyszly ;o
2 5 2
2010-01-14T20:57:23+01:00
5,45+7,2+8,1=20,75
-3,78+12,1-12,25=-3,93
2,72+3,14-6,1=0,24
-2 i1/4+2,4-1/2=-7/20
12i 2/5-12,12-4i1/2=2 i 78/100
-20 *-(5/8)=25
-13/18*(-27)=-19 i 1/2
-7/45*(-45)=-7
-0,2*0,03=
-0,06*0,005=
-3*5*4=-60
-3*(-5)*(-4)=-60
-0,5*(-3i1/3)*(-1i1/5)=
-2,5*4/5*(-0,8)=-1 i 3/5
-27,8*43/41*0=
-35/38:(-14)=5/72
-16:(-6/7)=3 i 2/3
-1:(-1/5)=5
-5/9:(-7/18)=
-1i1/7:(-3i1/5)=
2 4 2