Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T20:36:46+01:00
Przecież nie ma tego w necie, a po za tym jeśli byłyby przecieki, to osoby które by miały do tego dostęp odpowiadały by przed sądem. Moja rada - jeśli czegoś nie wiesz- strzelaj, przecież to tylko próbny test - nic od niego nie zależy.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-14T20:37:04+01:00
Nikt nie moze dostac tych testow, przychodza do szkol zafoliowane i sa otwierane przed testem... tez bym chciala zobaczyc :)
2010-01-14T20:40:45+01:00
" nic od niego nie zależy " :] - u nas to jest na ocene , tak jak ten dzisiejszy : z bilogii , chemii , geografii , matem , fizyki bedziemy miec osobna ocene wpisana jeszcze na czerwona jako najwazniejsza ;/