Odpowiedzi

2010-01-14T20:42:46+01:00
Poziomicowej jest lepiej okreslic punkty
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-14T20:43:10+01:00
Łatwiej jest na mapie pozomicowej, ponieważ są tam zaznaczone wysokie stoki i niskie xd. Strome lub nie ;)
2 1 2
2010-01-14T20:44:48+01:00
Nie wiem ja sądzisz ty ale moim zdaniem wysokość punktów lepiej na poziomicowej a ukształcowanie na tej hipsometrycznej
1 5 1