Odpowiedzi

2010-01-14T20:44:42+01:00
Do makroskładników zaliczamy m.in. tlen, wodór, węgiel, azot, fosfor, siarkę, potas, wapń, magnez, chlor.
2010-01-14T20:45:31+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T20:47:25+01:00
Mikroelementy, mikroskładniki, pierwiastki śladowe - pierwiastki chemiczne występujące w bardzo małych (śladowych) ilościach w organizmach roślinnych i zwierzęcych. U ludzi zapotrzebowanie na te pierwiastki wynosi poniżej 100 mg na dobę.

Do makroskładników zaliczamy m.in. tlen, wodór, węgiel, azot, fosfor, siarkę, potas, wapń, magnez, chlor.