Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T21:16:43+01:00
Warszawa, 13.01.10rok
czesc marysia
na poczatku chciałem spyta c co ta u ciebie, jak sie czujesz w nowej szkole i czy nie tesknisz za stara warszawą?
ja ostatno bylem z klasą na kuligu w zakopanym. było bardz duzo śniegu i siarczysty mróz. woźnica powoził sańmi zaprzężonynymi w cztery konie. od tyłu do sań przywiązane były małe saneczki. każdy chciał na nich jechać, a ci którzy z nich spadli szybko musieli za nami biec by wslkoczyć na sanie. po kuligu mielismy piknik na leśnej polanie pokrytej białym, iskrzącym się śniegiem. na srodku polany znajdowała się altanka pod którą poszliśmy. tam też rozpalilismy ognisko i zjedliśmy przepyszną, pieczona kiełbase z ketchupem. ten dzień był cudowny i zawsze będę go pamietał.
najlepsze życzenia i pozdrowienia
michał

4 2 4
2010-01-14T21:22:13+01:00

cześć co u ciebie słuchać u mnie wszystko w porządku już nie mogę się doczekać kiedy do ciecie przyjadę.
Ostatnio mieliśmy z klasą kulig i było super kulig trwał 2 godz. Jedne sanki się obaliły a na tych sankach siedziałem ja. Upadek był bolesny ale opłacało się dzięki takim przygodom i widokom, które były bardzo bardzo fajne. Zatrzymaliśmy się u naszego kolegi, było ognisko i pieczone kiełbaski, które były przepyszne. Po ognisku każdy wrócił do swojego domu. Strasznie zmarzłem ale mama szybko zrobiła mi ciepło herbatę i się ogrzałem. Cieszę się, że wpadliśmy na ten pomysł.
Bardzo się za tobą stęskniłem i naprawdę nie mogę się doczekać kiedy do ciebie przyjedę
pozdrawiam.....
3 1 3