Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Ja17
  • Początkujący
2010-01-14T20:51:00+01:00
Lepszy świat można budować przede wszystkim pomagając osobom potrzebującym. Pomoc nie zawsze musi być materialana, ważne aby była od serca. Człowieka można uszczęśliwić uśmiechem. Dlatego nie zawsze rzeczy materialne są najważniejsze, a dobro płynące od danej osoby. :-)
1 5 1
2010-01-14T21:34:12+01:00
Lepszy świat by zacząć budować to najpierw trzeba zacząć od siebie , a potem przejść do innych ludzi. Wg mnie trzeba pomagac starszym , podarowywac cokolwiek biednym , i kochac wszystkich , i nikogo nie odrzucac ;)
1 5 1