Odpowiedzi

2010-01-14T20:50:25+01:00
Przestrzegnie 10 przykazań bożych
systematyczne chodzenie do spowiedzi
Chodzenie do Kościoła
Uczestniczenie w rónych akcjach charytatywnych dla kościoła

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T20:55:25+01:00
Ludzie mogą współpracować z Bogiem na różne sposoby np. msza św. to najprostszy sposób pojednania i współpracy z Bogiem. Unikanie grzechu to kolejny sposób współpracy z Bogiem, jednym z najważniejszych rozwiązań owej współpracy jest modlitwa czyli podstawa wiary Chrześcijańskiej. Już w samej pomocy bliźnim współpracujemy z Bogiem. Każdy dobry uczynek zbliża nas do pana i wzmacnia naszą współpracę.
2010-01-14T20:59:04+01:00
Tydzień Modlitw o powołania kapłańskie i zakonne przypomina nam wagę powołania i potrzebę modlitwy o dar powołań do kapłaństwa i życia konsekrowanego. Temat tegorocznego tygodnia wskazuje na dwa bardzo ważne elementy powołania, jakim jest - z jednej strony - zaufanie Bogu, który powołuje i odpowiedź na Jego zaproszenie - z drugiej. Bardzo często na wskutek spadku powołań w Polsce, szukacie i Wy, którzy zdążacie drogami powołania, drodzy Alumni, Postulantki, Nowicjusze i Nowicjuszki, przyczyn tej rzeczywistości. I słusznie! Rzeczywistość powołaniowa jest złożona, nie może być zatem prostej odpowiedzi. Sytuacja jest o wiele bogatsza. Może warto spojrzeć na rzeczywistość powołania i zapytać, co przeszkadza, a co pomaga zaufać i odpowiedzieć Bogu, który powołuje.